Pagina's

woensdag 12 maart 2014

Got a present...

Hi everyone,

Last week I got a nice surprise! I had a new email in my mailbox from Elle Magazine... In there it said that I had won something....... a pair of heels!!!! The heels are from the new collection of Blink in collaboration with the designer Cleas Iversen. I had never won something before at Elle so it was a fun surprise! Here are my new beauties, what do you think?

Hi allemaal,

Vorige week kreeg ik een leuke verrassing! Ik had een nieuwe mail in mijn mailbox van Elle Magazine. Daarin stond dat ik iets had gewonnen....... een paar hakken!!!! De hakken zijn van de nieuwe collectie van Blink in samenwerking met ontwerper Cleas Iversen. Ik had nog nooit wat gewonnen bij de Elle dus het was erg leuk! Hieronder mijn nieuwe beauties, wat vinden jullie ervan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten