Pagina's

maandag 21 april 2014

Outfit | Easter Look

Hi sweet readers,
Hope you all enjoyed your long free easter weekend. I had a great weekend with family, friends and..... lots of chocolate hahaa! Let's end this weekend with a new outfit!

This was my easter outfit on Sunday. I'm wearing a white lace top with a zipper back from Vero Moda and a white strapless top. Under the top i'm wearing a long skirt with backsplit form the Asos. Love to order at www.asos.com, they have allmost everyday new stuff. To make the outfit complete I'm wearing a brown hat, a black satchel bag and my new cut out black booties from the H&M. There really comfortabel.

What do you think of this easter outfit? 😊

Top: Vero Moda | Skirt: Asos | Hat: New Look | Bag: Primark | Booties: H&M

Hi lieve lezers,
Hoop dat jullie genoten hebben van een lang vrij weekend. Ik heb een super weekend gehad met mijn familie, vrienden en..... veel chocolade hahaa. Laten we dit weekend eindigen met een nieuwe outfit!

Ik droeg deze outfit op eerste paasdag. Ik draag een witte lace top met een ritssluiting aan de achterkant van de Vero Moda en een witte strapless top. Under de top draag ik een lange zwarte rok met split aan de achterkant van de Asos. Hou ervan om te bestellen bij de www.asos.com. Ze hebben bijna elke dag nieuwe items. Om mijn outfit af te maken draag ik een bruine hoed, zwarte satchel tas en een mijn nieuwe zwarte cut out booties van de H&M. Ze zijn heel comfortabel.

Wat vind je van mijn paas outfit? 😊

Top: Vero Moda | Rok: Asos | Hoed: New Look | Tas: Primark | Booties: H&M

8 opmerkingen: