Pagina's

zondag 23 maart 2014

Outfit | In Stripes

Hi everyone,
Unfortunately I had a cold this week. I hate being sick, that's why I couldn't blog a lot this week. I'm almost better now so here is a new outfit post!
I'm wearing a striped loose fit shirt with a light washed skinny jeans, the striped shirt combines perfectly with my pink jacket. To make the outfit complete I'm wearing my new leopard slip ons. They're so comfy and were only €15,-! What do you think?
                  Striped shirt - Zara
                  Pink jacket - H&M
            Light washed jeans - Zara
                  Slip ons - H&M
                    Bag - Primark
Hallo allemaal,
Helaas was ik deze week ziek. Ik haat ziek zijn, daarom kon ik niet veel bloggen deze week. Gelukkig ben ik bijna beter dus heb ik weer een nieuwe outfit post. Ik draag een gestreept loose fit shirt met een lichte jeans. Het gestreepte shirtje combineert perfect met mijn roze blazer. Om de outfit af te maken draag ik mijn nieuwe luipaard print slip ons, ze zijn zo comfortabel en kosten maar €15,-! Wat vinden jullie ervan? 
                 Gestreept shirt - Zara
                 Roze Blazer - H&M
          Licht gewassen jeans - Zara
                  Slip ons - H&M
                  Tas - Primark

2 opmerkingen:

  1. Leuke outfit meid. Ik heb de schoentjes ook, ze zitten heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die slip-ons zijn geweldig!! Die wil ik ook haha. Super leuk gecombineerd ook. Hou hier van :)

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    BeantwoordenVerwijderen