Pagina's

donderdag 6 maart 2014

Shopping| Lunchbreak, Shopbreak

' Shopping makes you feel good ' true quote! Yesterday I did some shopping in my lunchbreak. The H&M has great accessoires for great prices. I really wanted a new black hat. I've found the perfect hat at the divided department.
Besides the hat I also bought sunglasses and a pair of slip-ons. Here are my great purchases,  what do you think?
' Winkelen geeft je een goed gevoel ' ware quote! Gisteren ben ik gaan shoppen in mijn lunchpauze. De H&M s heeft geweldige accessoires voor een mooie prijs. Ik wilde al heel een nieuwe zwarte hoed. Bij de divided afdeling heb ik de perfecte gevonden. Naast de hoed heb ik ook nog een nieuwe zonnebril en een paar slip-ons gekocht. Hier zijn mijn geweldige aankopen, wat vind je ervan?

1 opmerking: