Pagina's

donderdag 24 april 2014

Inspiration trend | Sheer details

It's going to be a great weekend. I'm a danceteacher for a local association. This Sunday there giving a performance with other groups for their parents. On Saturday it's time for a big party, the first.... Kingsday! I'm going to the 538 party ( one of the biggest radiostations in Holland ). But first let's start with some new inspiration : Sheer details

Definitely one of the trends that fits perfect with this lovely weather. The sheer details are everywhere. For a fully on trend look, wear a dress or skirt with sheer layers. For a more casual look, choose a top with sheer fabric or details and tone it down with a leather jacket and jeans.
Here some inspiration which I like. How would you wear it?

Het word een super weekend! Ik ben een danslerares voor een locale vereniging. Aankomende zondag gaan ze een optreden doen voor hun ouders. Wat natuurlijk heel spannend is. En zaterdag is het tijd voor leuk feestje, de allereerste..... koningsdag! Dat gaan we natuurlijk goed vieren met 538 in Breda. Maar laten we eerst beginnen met een nieuwe inspiratie trend post: Sheer details.

Zeker één van de trends dat perfect past bij dit lekkere weer. De doorschijnende materialen zie je overal. Voor een trendy look, draag een jurk of rok met doorschijnende materialen. Wil je het meer casual maken, draag dan een top in doorschijnend materiaal of details met een leren jasje en jeans.
Hier zijn wat inspiratie die ik heel tof vind. Hoe zou jij het dragen?

4 opmerkingen:

  1. ik vind het 3e jurkje super leuk!!
    Veel plezier bij 538Breda, voor mij om de hoek bijna :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die tweede is echt fantastisch, eigenlijk allemaal, ik hou zo van sheer!

    Ik volg je nu op Bloglovin', ik hoop dat je eens langs komt en hopelijk hetzelfde doet! :D

    Liefs,
    Rani - www.iamafashioneer.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze trend vind ik echt geweldig! <3

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    BeantwoordenVerwijderen