Pagina's

zondag 25 mei 2014

Event | Ilovefashionbloggers Q&A

Yesterday was such an inspiring day. I went with my friend Eline ( her lifestyle blog: elinegravemade.wordpress.com) to the Ilovefashionbloggers Q&A at the nhow Hotel Rotterdam. We had a bit of delay but made it there just in time.

With inspiring bloggers as Negin Mersalehi, Yara Michels and Linda Tol to answer al our questions, it was an instructive but especially fun event. Lots of brainstorming to do with al the new tips and tricks that I got. After the Q&A, we could chat together with al the bloggers with some nice drinks and snacks. My first blogger event and hopefully there are more to come!
Here is my outfit and some other photo's of that day :).

Gisteren was zo'n inspirerende dag. Ik ben met mijn vriendin Eline ( haar lifestyle blog: elinegravemade.wordpress.com ) naar de Ilovefashionbloggers Q&A geweest bij het nhow Hotel in Rotterdam. We hadden een klein beetje vertraging maar waren gelukkig net optijd.

Met inspirerende bloggers als Negin Mersalehi, Yara Michels en Linda Tol om al onze vragen te beantwoorden, was het een leerzaam maar vooral ook super tof event. Met al deze tips en tricks kan ik weer goed gaan brainstormen. Na de Q&A konden we onder het genot van een hapje en dranken nog wat napraten met elkaar. Mijn eerste fashionbloggers event en hopelijk komen er nog veel meer!
Hieronder mijn outfit en nog wat andere foto's van de dag zelf :).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten