Pagina's

zondag 10 augustus 2014

Outfit 9 | 14 days, 14 ways


Hi everyone,
How are you all? I'm so tired after a busy working week! 4 days of work till my 3 weeks holiday. I'm counting the days haha. Today it's day 9 of my 14 days challenge. So here is my outfit of the day! 

I'm wearing a black loose fit top with a ripped boyfriend jeans. Love this perfect fit boyfriend jeans from the Mango. Under that I'm my leopard slip ons.
What do you think ?

You can follow me also on Instagram,


Hi allemaal,
Hoe gaat het allemaal met jullie? Ik ben zo moe na een lange werk week! Nog 4 dagen tot mijn 3 weekse vakantie. Ik tel de dagen af haha. Vandaag is het dag 9 van mijn 14 days challenge. Dus hier mijn outfit van de dag.

Ik draag een loose fit zwarte top met een ripped boyfriend jeans. Deze Mango jeans is super door zijn perfecte fit. Daaronder draag ik mijn luipaard print slip ons.
Wat vinden jullie ervan?


Je kunt me ook volgen op Instagram,

Bloglovin and Facebook!







Top - Zara | Boyfriend jeans - Mango | Slip ons - H&M divided |

2 opmerkingen: