Pagina's

zondag 9 november 2014

Inspiration trend | Plaid



Hi everyone,

A quick post because I'm of for diner at this lovely turkish restaurant called Lades in Breda. So here is a new inspiration trend post about the plaid print!



You can wear plaid prints chique with a dress or more casual as a scarf with a denim and leather jacket! I know my dad has the best plaid shirts which I'm borrowing this season haha!
Here are some of my favorite streetstyle outfits with plaid prints. Which is your favorite?

You can also follow me on Instagram,

Bloglovin and Facebook!

Hi allemaal,

Nog snel een nieuwe post voordat ik lekker uit eten ga bij een Turks restaurant Lades in Breda. Dus hier een nieuwe inspiratie trend post over de toffe trend: Plaids

Je kan het chique dragen als een geruite print jurkje of meer casual met een geruite sjaal gecombineerd met een leren jasje en een jeans! Mijn vader had een paar toffe geruite overhemden die ik graag wil lenen dit seizoen haha :)!
Hier zijn een paar van mijn favouriete streetstyle outfits met geruite prints. Welke is jouw favoriet?

Je kunt mij ook volgen op Instagram,















Sources :

www.pinterest.com


Geen opmerkingen:

Een reactie posten