Pagina's

donderdag 27 november 2014

Outfit | Bow Tie


Hi,

I've a lot to do for my homework and I've a shoot tomorrow were I'm doing the styling so busy evening. But off course I've a new post for you all. It's time for a new all levi's outfit again! This time I added a new accessoire, my cute little bowtie! 


I'm wearing a denimlook shirt with a black highwaisted jeans. These jeans with super stretch are awesome and comfy! I've combined the shirt with a clip on black bow tie from the H&M. It's actually a hair clip on haha. Under that I'm wearing my Graceland boots.
What do you think of this look and the bowtie, good combo? Let me know :)

You can also follow me on InstagramBloglovin and Facebook

Hi,

Vandaag heb ik het nogal druk met mijn huiswerk en ik heb morgen een shoot waarvoor ik de styling doe dus druk avondje. Maar natuurlijk heb ik voor jullie weer een nieuwe post. Deze keer show ik jullie weer een nieuw gestylde Levi's outfit! Deze keer combineerde ik deze outfit met een nieuwe accessoire, mijn schattige strikje!

Ik draag een denimlook blouse met een zwarte highwaisted jeans. Deze jeans zit heerlijk door de super stretch en zit dan ook heel comfortabel! Ik heb het blousje gecombineerd met een zwart clip on strikje van de H&M. Het strikje is eigenlijk een haarspeldje haha. Daaronder draag ik mijn Graceland laarsjes.
Wat vinden jullie van deze look en het strikje, goede combinatie? Laat het mij weten :)

Je kunt mij ook volgen op InstagramBloglovin en Facebook








| Shirt and Jeans - Levi's | Boots - Graceland | Bow tie - H&M |

2 opmerkingen: