Pagina's

donderdag 4 december 2014

Inspiration trend | Loafers



Hi sweet readers,

Sinterklaas, Christmass, New Year, How I love December :)! I really like to just unwrap presents, the cozy christmass tree and lights and eating a lot of food haha. So blessed to be surrounded by my family in these days! But for now this new inspiration trend post. This time about some comfy flat shoes which I see a lot at his moment: Loafers!


These vintage looking shoes are perfect to combine with every outfit! Wear it casual with a pair of jeans and a sweater or make it more chic with a blouse and suit pants. Here are my favorite streetstyle looks with loafers! How would you wear these shoes?

You can also follow me on InstagramBloglovin and Facebook

Hi allemaal 

Sinterklaas, Kerst, Oud & Nieuw, Ik hou van december :)! Ik vind het heerlijk om die kleine cadeautjes open te maken, de gezellige kerstboom- en lichtjes en het vele eten wat we mogen eten haha. Ik ben gezegend dat ik deze dagen mag delen met mijn lieve familie! Maar voor nu deze nieuwe inspiratie post. Deze keer met deze comfortabele platte schoentjes die je op dit moment veel ziet: Loafers!

Deze leuke vintage achtige schoentjes zijn perfect om te combineren met elke outfit! Draag het casual met een jeans en een trui of draag het meer chic met een blouse en pantalon. Hier zijn een paar van mijn favoriete streetstyle looks met loafers! Hoe zou jij deze schoentjes combineren?

Je kunt mij ook volgen via InstagramBloglovin en Facebook

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten