Pagina's

maandag 8 december 2014

Outfit | Knee Boots



Hi sweet readers, 

Hope you all had a fun weekend :) I've celebrated Sinterklaas with my boyfriend and his family which was really fun. We did a present game and I had won a lot of gifts haha! I actually wanted to post this new outfit yesterday but due to some laptop problems I couldn't post it that day but now I can :). I can finally show you guys my new knee-boots! Curious what you think of it!


I'm wearing a selfmade black long sleeve dress with a camel oversized coat which was from my grandmother! I have always loved this coat and it is now fully on trend. I really like borrowing things from everyone lately haha. Under that I'm wearing my black knee-boots which I bought at the H&M and fedora hat! 
What do you think of this outfit with the knee-boots? 

You can also follow me on InstagramBloglovin and Facebook

Hi lieve lezers, 

Hopelijk hebben jullie net zo genoten van het weekend als ik :) Gisteren vierden we Sinterklaas bij mijn vriend en zijn familie. We deden een cadeautjes spel waarbij ik aardig wat cadeautjes heb gewonnen haha. Ik wilde deze nieuwe outfit gisteren al posten maar doordat mijn laptop kapot was kon dit helaas niet maar nu kan ik hem gelukkig wel posten :). Ik kan jullie eindelijk mijn nieuwe knee-boots laten zien! Benieuwd wat jullie ervan vinden!

Ik draag een zelfgemaakte zwarte long sleeve jurk met daarover een camelkleurige jas die van mijn oma is! Ik vond hem al zo lang mooi en hij is helemaal on trend. De laatste tijd vind ik het heel leuk om van andere mensen kleding te lenen zoals van mijn vader en oma haha. Daaronder draag ik mijn zwarte knee-boots die ik bij de H&M kocht en mijn fedora hoed.
Wat vinden jullie van deze nieuwe outfit met de knee-boots?  

Je kunt mij ook volgen via InstagramBloglovin en Facebook








| Dress - DIY | Coat - from my grandmother | Knee-boots - H&M | Hat - H&M divided |

1 opmerking:

  1. Gave boots! Blijven ze ook een beetje ziten? Ik heb altijd het probleem dat of ze niet passen (ik heb vrij stevige benen) of eerst wel en daarna alleen maar afzakken....

    www.commedescoco.nl

    BeantwoordenVerwijderen