Pagina's

dinsdag 29 april 2014

Outfit | Black and Floral

Hi sweet readers,
Last weekend was a busy weekend. Saturday was Kingsday and I was celebrating it at the 538 party. The music was amazing and I had a lot of fun! On Sunday my dance kiddies had to peform for there parents. The were very nervous but did a great job. So it was a busy weekend but thank fully I had some time to shoot this new outfit!

I bought this pants 2 years ago at the H&M. I loved the print and the colour dying with the white and yellow. I have combined it with a black spaghetti top and a black blazer. With the black combination the pants is really popping out! My pointed heels are from the primark. There were only 12 Euro, awesome price!
What do you think of this floral look? You can also Follow me on instagram and Bloglovin :)!

Hallo lieve lezers,
Vorig weekend was een druk weekend. Zaterdag was het koningsdag en dat heb ik gevierd bij het 538 feest in Breda. De muziek was super en ik heb het erg naar mijn zin gehad! Zondag moesten de kinderen die ik dansles geef een demodag geven voor hun ouders. Ze waren allemaal er zenuwachtig maar deden het allemaal super! Dus het was een vol weekend maar gelukkig had ik nog wel tijd om een outfitje te shooten van dat weekend!

Ik heb 2 jaar geleden deze broek gekocht bij de H&M. Ik vind je de print echt super gaaf en de kleurcombinatie met wit en geel. Het is nog steeds één van mijn favouriete items die ik heb. Ik heb hem gecombineerd met een zwarte spaghetti top en een zwarte blazer. Met de zwarte combinatie springt de broek er echt uit in de outfit. Mijn punt hakken zijn van de primark. Heb ze toen gekocht voor maar 12 Euro, top prijsje!

Wat vinden jullie van deze vrolijke outfit?
Je kunt me ook volgen via instagram en Bloglovin :)

2 opmerkingen:

  1. I love the colours on the trousers as well as the print. so pretty :)

    www.sunsetdesires.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen