Pagina's

maandag 5 mei 2014

Outfit | I only got ice on you

Hi,
Weekend when by so fast. Saturday I had to work at the shoe store and I was exhaustict. On Sunday I spend some quality time with my boyfriend. We went shopping for him and had a lovely lazy sunday! I was wearing a cool outfit on Sunday which I wanted to share with you :)

I love to wear my boyfriend jeans. There so comfy and there great to combine with a lot of items. I bought it at the Mango online shop. On the top I wearing a H&M bodysuit and a leather jacket. These new slip ons were only 15 Euro's at the H&M. My leopard slip ons are also from the H&M.
What do you think of this Sunday Fun day outfit? ✌

Hi,
Het weekend was zo snel voorbij. Zatedag moest ik werken in de schoenen winkel en ik was kapot. Zondag heb ik wat quality time besteed met mijn vriendje. We zijn gaan shoppen voor hem en hebben genoten van een lekkere luie zondag! Ik draag een leuke nieuwe outfit zondag, die ik graag met jullie wilde delen.

Ik ben gek op mijn boyfriend jeans. Hij is zo comfortabel en tof om te combineren met van alles. Ik heb hem een tijdje geleden gekocht bij de Mango online shop. Daarboven draag ik een bodysuit van de H&M en een leren jasje. Deze nieuwe slip ons heb ik wederom bij de H&M gekocht voor mij 15 Euro. Mijn luipaard print slip ons zijn ook van de H&M. Wat vinden jullie van deze Sunday Funday outfit ? ✌

Geen opmerkingen:

Een reactie posten