Pagina's

vrijdag 2 mei 2014

Outfit | Cute Denim

Hi everyone,
When I looked in my closet this week, I had nothing to wear ( really  haha )! So I needed a shopping day with my sister and sister in law! They opened a big new Primark in Eindhoven so we went to Eindhoven today! It was very crowded but I've shopped a lot of cool new items ( soon on the blog ). But first this new outfit post
This outfit was my work outfit for that day. I think this outfit is a cute outfit. I'm wearing my flowy and fun pleated skirt. Bought it at the Zara and I'm loving it. I've combined it with a polkadot denim blouse and a gold chain necklace. Converse are classic and always a good idea :)
What do you think of this fun outfit?
You can also Follow me on instagram and Bloglovin!
Top - Primark | Skirt and necklace - Zara | Sneakers - Pro shoes
Hallo allemaal,
Toen ik deze week in mijn kledingkast keek zag ik dat ik niets had om te dragen ( echt waar hahaa ). Dus ik moest nodig een dagje gaan shoppen met mijn zus en schoonzusje. Ze hebben net een nieuwe Primark geopend in Eindhoven dus we zijn naar Eindhoven gegaan vandaag. Het was erg druk maar ik heb veel nieuwe en coole items kunnen shoppen ( binnenkort op de blog ). Maar eerst een nieuwe outfit post 

Ik droeg deze outfit gisteren tijdens het werken. Ik vind het wel een schattige outfit. Ik draag mijn geplooide rokje. Ik heb hem gekocht bij de Zara en ben er nog steeds gek op! Ik heb het gecombineerd met een denim blouse met stippen en een goude chain ketting. Converse zijn klassieker en zijn altijd een goed idee :)!
Wat vind jullie van deze nieuwe outfit? Je kunt me ook volgen via instagram en Bloglovin!
Top - Primark | Rok en Ketting - Zara | Sneakers - Pro Shoes 

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke outfit! Vind het je erg goed staan en het blousje is echt superleuk :)

    http://www.easyedgy.com

    BeantwoordenVerwijderen