Pagina's

woensdag 4 juni 2014

What I like | Favorite Online Shoppingsites

Who does not love a day off shopping? I do love it, and especially if I buy a nice purchase for a great price. An afternoon is always fun but time consuming. What is it wonderfull to just relax on your sofa and do some online shopping. Today I'm telling you my favorite online clothingsites off the moment and what you can find on them. High On Those Heels got also her on Logo! Check it out on the bottom, i love it! Made by Mike van Overveld

Asos
One of my favorite sites, Asos.com. The're stelling clothes, shoes, jewelry and accessories for ladies and men. Asos is mainly focused on young adults and teenagers with a contemporary style. From clean to casual and feminine to bold, they have something for everyone taste. They also have a vintage departement next to the main site. You can use creditcard and IDEAL payment so I say perfect!

http://www.asos.com/

Sheinside
One of my newer discoveries on the online web. Sheinside has many trendy, innovative and above all cheap clothes. For a dress you will pay between 20 and 30, but it can also be cheaper! The clothes and accessories that they sell is mainly inspired by street fashion. Because they have so many, there is much variation in the clothes.

http://www.sheinside.com/

Choies
This site I discovered recently but I'm already sold! They sell clothes, shoes, jewelry and accessories for the fashion-conscious and fashion forward women. They want to inspire through their site and be inspired by hip girls all over the world.

http://www.choies.com/ 

Which fashion site is your favorite site? Love to hear :)
Follow me also on FacebookInstagram en Bloglovin

NL: Wie word er nou niet blij van shoppen ? Ik wel en vooral als ik een leuke aankoop doe voor een tof prijsje. Een middagje is altijd heel leuk maar kost veel tijd. Wat is het dan heerlijk om van uit je luie stoel te online shoppen. Ik vertel jullie vandaag alles over mijn favoriete online kledingwebsites van dit moment en wat je er kunt vinden. High On Those Heels heeft nu ook haar eigen logo. Benieuwd, croll dan naar beneden, ik ben er super blij mee! Gemaakt door Mike van Overveld

Asos
Eén van mijn favoriete Websites, Asos.com. Ze verkopen kleding, schoenen en accessoires voor dames en heren. Asos is vooral gericht op de jeugd en jong volwassenen met een eigentijdse stijl. Van netjes tot casual en van vrouwelijk tot stoer, ze hebben voor iedereen iets wils. Ze hebben naast de site nog een vintage afdeling. Je kunt via de site met creditcard en met IDEAL betaling dus ik zeg ideaal!
http://www.asos.com/

Sheinside
Een van mijn nieuwere vondsten op het online web. Sheinside heeft veel trendy, innovatieve en vooral ook goedkope kleding. Voor een jurkje betaal je tussen de 20 en 30 maar kan ook goedkoper! De kleding en accessoires die ze verkopen is vooral geïnspireerd op street fashion. Doordat ze zoveel hebben zit er veel variatie in de kleding.
http://www.sheinside.com/

Choies
Deze site heb ik pas geleden ontdekt maar ik ben al verkocht! Ze verkopen kleding, schoenen, sieraden en accessoires voor de trend gevoelige en fashion forward dames. Ze willen door middel van hun site inspireren en geïnspireerd worden door hippe meiden over de hele wereld.
Welke kledingsite is jouw favoriet? Als je een leuke andere site weet laat het me weten :)!


Volg me ook op  FacebookInstagram en Bloglovin 

Bronvermelding
http://soundboxmiami.com/wp-content/uploads/2012/11/edm-online-shopping.jpg



1 opmerking: