Pagina's

zaterdag 7 juni 2014

Outfit | Got It From Vogue

Bring on the good weather!! I'm free this weekend, so I going to enjoy it to the fullest. I have relaxt and enjoyed this lovely weather today. I can also finally wear my new summer clothes so you will see a lot new items in my outfits. I shot this new outfit a few days ago. It was still not that nice weather but I thought it was a cool outfit!
I bought this cardigan at an instore sale at Pieces, It so warm and comfy. Under that I'm wearing the shirt that I got with my Vogue magazine. With my highwaisted denim shorts and cut out booties the look is complete. And also don't forget my all time favorite black hat.
This outfit is one of my favorite outfits so far. What do you think?
Follow me also on Instagram en Bloglovin

Kom maar op met het goede weer!! Ik ben vrij dit weekend, dus ik ga er optimaal van genieten. Vandaag heb ik lekker gerelaxt en genoten van het heerlijke zonnetje. Ik kan nu ook eindelijk al mijn nieuwe zomer kleding aan dus jullie zullen veel nieuwe items voorbij zien komen in mijn outfits. Deze nieuwe outfit heb ik een paar dagen geleden geshoot. Het was toen nog niet zulk lekker weer maar vond het wel een toffe outfit!
Het vest dat ik draag heb ik bij de Pieces gekocht in de Sale. Het is lekker warm en zit heerlijk. Daaronder draag mijn nieuwe shirt wat ik heb gekregen bij de Vogue. Om mijn look af te maken draag ik een high waisted denim shorts met een paar cut out booties van de H&M. En ik moet natuurlijk niet mijn favoriete zwarte hoed vergeten.
Dit is zelf een van mijn favoriete outfits tot nu toe. Wat vinden jullie ervan :)?
Volg me ook op Instagram en Bloglovin



                                                   


                                                    













Geen opmerkingen:

Een reactie posten