Pagina's

dinsdag 2 september 2014

Recap | August


Hello sweet readers,

Our last 2 days here in Mexico. This holiday had gone by so fast, well all the holidays are going by to fast haha. On monday my first day of school starts at Artemis Academie Amsterdam. So excited for it! Not only my holiday but also August went by really fast. I posted a lot of outfits that month because of my 14 days challenge. So here a little recap of my outfits of August!
Which one was your favorite? Let me know :)!

You can also follow me on Instagram,

Bloglovin and Facebook!

Hi lieve lezers,

Onze laatste 2 dagen hier in Mexico zijn aangebroken. Deze vakantie is zo snel gegaan, nouja alle vakanties gaan altijd veelste snel voorbij haha. Aanstaande maandag start mijn eerste schooldag bij Artemis Academie Amsterdam. Ik heb er zoveel zin in! Niet alleen mijn vakantie ging snel maar de maand Augustus is gewoon snel gegaan. Ik postte die maand veel outfits omdat ik mijn 14 days challenge startte. Dus hier een kleine Recap van Augustus outfits!
Welke is jullie favoriet? Laat het me weten :)!

Je kunt me ook volgen op Instagram,
Bloglovin and Facebook! 













4 opmerkingen:

  1. Mooie outfits weer. Nr 1 is gaaf! Hoe was Mexico?

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel meis :)! We zijn gisteren weer terug gekomen en willen nu alweer terug haha! Het was echt een top vakantie! Lief dat je het vraagt :)!

      xx

      Verwijderen
  2. Prachtige outfits, ze zijn allemaal zo mooi!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen