Pagina's

zondag 12 oktober 2014

Outfit | Check This Out


Hi everyone,

Have you all enjoyed your weekend? I've enjoyed a lazy sunday with my boyfriend. How I love those Sundays when you just don't have to do anything. Now I can start relaxed on a new week. He also shot a new outfit. I'm blogging now for almost 7 months and he shot almost all my outfitposts. He helps me a lot with my blog and he makes awesome photo's, such a wonderfull guy :)! So I hope you guys like the photo's of this new outfit: Check It Out!

I'm wearing a red checked blouse with a white muscle tee under it. I really like the colours of this checked shirt which I bought last year at the Zara. Under that I'm wearing a black skinny jeans and my cut out booties from the H&M. I know I wear them a lot but I just love these boots. 
Well, what do you think of this new outfit?
Let me know and enjoy your Sunday evening :)!

You can also follow me on Instagram,

Bloglovin and Facebook!

Hi everyone, 

Hebben jullie allemaal genoten van jullie weekend? Ik heb vandaag mogen genieten van een lui zondagje met mijn vriend. Ik kan zo genieten van zo'n zondag en je helemaal niets hoeft te doen. Nu kan ik weer fris en fruitig beginnen aan een nieuwe week. Mijn vriend heeft ook weer een nieuwe outfit shoot voor mij. Ik blog nu alweer bijna 7 maanden en hij heeft bijna al mijn outfitposts geschoten. Hij helpt mij veel met mijn blog en hij maakt echt super mooie foto's, wat een top vent :)! Dus ik hoop dat jullie de foto's mooi vinden van deze nieuwe outfit: Check It Out! 

Ik draag een rode geruite blouse met daaronder een witte muscle top. Ik vind de kleuren van deze blouse die ik vorig jaar kocht bij de Zara nog steeds erg mooi. Daaronder draag ik een zwarte skinny jeans en mijn cut out booties. Ik weet dat ik deze laarsjes vaak draag maar vind ze nog steeds geweldig!
Wel, wat vinden jullie van deze nieuwe outfit?
Laat het mij weten en geniet van jullie zondagavond :)! 

Je kunt mij ook volgen op Instagram,

Bloglovin and Facebook!










| Checked Blouse - Zara | Top and Jeans - H&M | Boots - H&M divided |

Geen opmerkingen:

Een reactie posten