Pagina's

dinsdag 14 oktober 2014

Inspiration trend | Chelsea Boots



Hi everyone,

How are you guys? Well, I'm busy busy busy for my homework but I always have time for a new post. Today It's time for a new inspiration trend post about one of my favorite shoes of this moment: The Chelsea Boots.

What I love about these boots is that you can combine it with al kinds of looks. You can wear it under a pleated midi skirt with a sweater and some socks in it for a feminine look or make it more casual chic with a skinny jeans and a loose fit blouse. I've selected a few of my favorite streetstyle looks for some inspiration.
Which one is your favorite? Let me know :)!

You can also follow me on Instagram,

Bloglovin and Facebook!

Hi allemaal,

Hoe gaat het met jullie? Wel, ik heb het druk druk druk met huiswerk maar ik heb altijd tijd voor een nieuwe post. Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe inspiration trend post over één van mijn favoriete schoenen van dit moment: De Chelsea Boots.

Wat ik zo geweldig vind aan deze laarsjes is dat je ze echt bij elke look kunt combineren. Draag het met een geplooide midi skirt met een sweater en een paar sokjes in je laarsjes voor een vrouwlijke look of maak het meer casual chic met een skinny jeans en een loose fit blouse. Ik heb hier een paar van mijn favoriete streetstyle looks voor jullie uitgezocht.
Welke is jullie favoriet? Laat het mij weten :)!

Je kunt mij ook volgen op Instagram,

Bloglovin and Facebook!











Sources:

www.pinterest.com
www.whowhatwear.com
www.kenh14.vn
www.thetrends.daily.ru
www.shout-outtoyou.com
www.styledumonde.com
www.woman-fashion-trends.info




Geen opmerkingen:

Een reactie posten